معرفی انیمیشن | ویوو «Vivo»
  • کد مطالب: ۱۵۳۸۰۶
  • /
  • ۲۰ اسفند‌ماه ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۳

معرفی انیمیشن | ویوو «Vivo»

انیمیشن ویوو درباره‌ی یک میمون دم‌حلقه‌ای منحصربه‌فرد به نام ویوو است که روزهای خود را با اجرای نمایش در یک شهر پرجنب‌وجوش در هاوانا همراه با دوستش، آندرس، سپری می‌کند.

عاطفه جوینی - انیمیشن ویوو درباره‌ی یک میمون دم‌حلقه‌ای منحصربه‌فرد به نام ویوو است که روزهای خود را با اجرای نمایش در یک شهر پرجنب‌وجوش در هاوانا همراه با دوستش، آندرس، سپری می‌کند.

آندرس سن زیادی دارد و به اواخر عمر خود نزدیک شده است. ویوو و آندرس به یک زبان صحبت نمی‌کنند اما به‌‌دلیل علاقه‌ی مشترکشان به نمایش، به‌خوبی با یکدیگر ارتباط برقرار کرده‌اند.

روزی از روزها آندرس از مارتا، همکار قدیمی خود، نامه‌ای دریافت می‌کند که او را به مهمانی خود در میامی دعوت کرده است. آندرس از صمیم قلب می‌خواهد در این مهمانی شرکت کند اما نمی‌تواند.

اکنون ویوو به این فکر می‌افتد که پیامی را که آندرس هرگز موفق به ارسال آن نشده بود برای مارتا ارسال کند. این پیام نامه‌ای از آندرس بود که مدت‌ها پیش در قالب یک آهنگ زیبا نوشته شده بود.

ویوو در راه رساندن پیام آندرس به میامی با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌شود اما کسی که به او کمک می‌کند این کار را به سرانجام برساند، گبی است.

گبی میمون شلوغ و پرحرف و خوش‌اخلاقی است که آندرس را «عمو» صدا می‌زند. این سفر پرهیجان و خطرناک برای گبی و ویوو آغاز تجربه‌های جدیدی است.

شاید انیمیشن ویوو یکی از شاهکارهای دنیای انیمیشن‌سازی نباشد، اما قطعا لحظات زیبایی را رقم می‌زند و در ذهن ماندگار می‌ماند.

 

نام انیمیشن:
ویوو Vivo

سال تولید:
۲۰۲۱

کارگردانان:
برندان جفرودز
کرک دو میکو
ویل فین

شرکت تولیدکننده:
سونی پیکچرز انیمیشن

زمان:
۹۵ دقیقه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.